esmaspäev, märts 20, 2006

Jaanuse tagasiside koolitusest



Nende kahe päeva jooksul sain väga palju uusi teadmisi, mida koheselt ka koolitöös kasutada kavatsen. Samuti on kogu seltskond niivõrd positiivne, et mul lihtsalt väga hea meel, et mul on au sellise tiimiga koos edasi minna!

2 kommentaari:

Taimi ütles ...

Jaanus!
Logi digitiigrina sisse ja siis muuda oma tagasisidet, kuhu Varje juba pildi ära pani. Lihtsalt võtad editiga ette ja kirjutad ja pärast salvestad. Sorry, kui ma sind õpetama kippusin, aga tuli selline tahtmine. Loodan, et õpetad mind ka kunagi! :-)
Taimi

Minu veebipäevik ütles ...

Aitüma Taimi!

Ma olen isegi väga tänulik, et mind õpetad! Minu jaoks on see keskkond suur väljakutse, mida tahaks selgemaks saada enda jaoks. Eile terve päeva mässasingi sellega ja sain oma ajaveebi ka käima lõpuks. Ainult pilte ei oska sinna lisada.. :P
Alati hea meel kui keegi mind juhendab!


Jaanus